Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Ευχαριστίες

Έχοντας πλέον ξεκινήσει τη δημιουργία αυτού του blog, αρχίζω να βάζω τα πράγματα σε μια σειρά και ελπίζω να μπορέσω να προχωρήσω, ο δρόμος δεν έχει πλέον επιστροφή!
'Ετσι, αισθάνομαι την ανάγκη, από τώρα που είναι ακόμη αρχή, να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε ανθρώπους που έχουν βοηθήσει, αφενός στο περιεχόμενο και αφετέρου στο στήσιμο αυτού του blog.
Πρώτα - πρώτα βέβαια στους μαθητές μου, που στα χρόνια που πέρασαν με βοήθησαν να καταλάβω λίγο καλύτερα κάποια θέματα της Φυσικής, μέσα από την προσπάθεια να λύσω τις απορίες τους και να προσπαθήσω να βρίσκω νέους τρόπους προσέγγισης των θεμάτων που ασχολούμαστε.
Στη συνέχεια, οπωσδήποτε στην οικογένειά μου, τη γυναίκα μου Σοφία και τα δύο παιδιά μου Εύα και Ανέστη, που ανέχτηκαν να κλέβω χρόνο από αυτούς για να ασχολούμαι με τα δικά μου. Να ανέχονται τα νεύρα μου και τα ξεσπάσματά μου, που ως μοναδική αιτία είχαν την απασχόλησή μου με τον υπολογιστή!
Και βέβαια στους καλούς φίλους και εξαιρετικούς συναδέλφους που βοήθησαν με πολλούς τρόπους, συνειδητά ή απρογραμμάτιστα, με ιδέες, με συμβουλές, με παρότρυνση αλλά και με υλικό.
Τέλος, τους άγνωστους φίλους του διαδικτύου, που με το δωρεάν υλικό τους βοήθησαν στον εμπλουτισμό της παρουσιαζόμενης δουλειάς.
Στον εαυτό μου ένα μόνο θέλω να ευχηθώ. Να έχω ΥΓΕΙΑ, γιατί η ΟΡΕΞΗ είναι δεδομένη!
Μερκούρης

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ κ. Μερκούρι
    Συγχαριτήρια για αυτήν την τέλεια ιστοσελλίδα !!
    Απο εδω και πέρα θα διαβάζω απο αυτη τη σελλιδα τα μαθήματα μου !! :)


    Σας εύχομαι υγεία κ ευτυχεία !!

    Με εκτίμηση Α.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή