Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Μια ... συνάντηση με συναδέλφους.

Σήμερα είχα τη χαρά να φιλοξενήσω στο σχολείο μου μια ομάδα συναδέλφων που, μετά από πρόσκληση της σχολικής συμβούλου κ. Γεωργιάδου, ήρθαν να παρακολουθήσουν το μάθημά μου με τη Β' Λυκείου Θετικής κατεύθυνσης, στην τάξη.
Το θέμα ήταν "Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ομογενές μαγνητικό πεδίο".
Είχα την ευκαιρία να δω και να συζητήσω με αγαπητούς συναδέλφους, κάποιους για πρώτη φορά, άλλους μετά από καιρό. Οφείλω βέβαια ιδιαίτερη αναφορά στη Στέλλα (πολύ νέα) που παλιά ήταν και μαθήτριά μου!
Από αυτή τη θέση θέλω οπωσδήποτε να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά του τμήματος, που με τη δημιουργική τους συμμετοχή βοήθησαν στην καλή εξέλιξη του μαθήματος.
Να ευχαριστήσω βέβαια τους συναδέλφους, αφενός μεν για τα καλά τους λόγια, αφετέρου για τις χρήσιμες παρατηρήσεις τους στη συζήτηση που ακολούθησε μετά το μάθημα. 
Κλείνοντας αυτό το σημείωμα, δεν θα παραλείψω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στη σύζυγό μου για τα ωραία κουλουράκια και μάφινς που μας έφτιαξε(!), αλλά προπάντων για τη συμπαράσταση που δείχνει σε ότι προσπαθώ να φτιάξω. 
Παρακάτω φαίνονται οι διευθύνσεις όπου έχω αναρτήσει το υλικό που μοίρασα στους συναδέλφους.
  • Χαιρετισμός της διευθύντριας του σχολείου κ. Ποντίκα
  • Η πορεία του μαθήματος
  • Η παρουσίαση σε pps
  • Η προσομοίωση από το Interactive Physics (για να παίξει χρειάζεται το πρόγραμμα Interactive Physics, που διατίθεται από το sch.gr ή επικοινωνία μαζί μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου